söndag 30 september 2018

sista helgen med gänget

Kan liksom inte riktigt fatta det. Vart tog alla veckor vägen?
Men en sak är jag glad över ;) att de inte förrän nu kommit på riva sönder alla
tidningar i buren leken. Men i morse då ......
De sover hela natten hör Mio gå in och dia dem ibland men tror hon gör det mest för sin egen skull. Att få mysa. Jag börjar så smått förbereda dem inför torsdagen.
Idag klippte jag tasshåren , igår fixades med pappren så de är iordning inför 
morgondagens veterinärbesiktning.
Valparna jag de busar och lekar och sover emellanåt och trivs med livet.
När de började vara ute nådde de inte upp till de som är kvar av blommorna.
Nu undersöks de noga.

pallarna är roliga.

Det kan tyckas vi har stökigt på vår altan men det är lite medvetet.
För att de ska få prova på och utforska.
Den upp och nervända badpoolen är super kul med vatten samlat ovanpå.

Men det är bara Nelly som lyckats klättra upp och bada i vattnet.


De andra gör tappra försök.



Hoprullad matta måste undersökas

Sno min ena toffel gillas skarpt.


Tunneln är en favorit.

Sen bli man så trött att man bara måste ta en paus.
Teddy gick och la sig men de andra körde ett tag till.




JoJo börjar tycka de är riktigt kul nu och lockar upp dem till lek. 
Men hon talar också tydligt om att det INTE är ok att bitas.
Vilket de snabbt lär sig.

Här har Vilma blivit trött och tar en paus.

Medan Teddy piggat på sig.

Bita i fötterna är en favorit .

Söta lilla Tyra bestämde sig för en paus.


De är bara så otroligt underbara <3 
Finaste lilla små. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 veckor och flyttdags

Då var dagen inne som jag inte väntat på. Helga gänget skulle flytta idag så idag blir det både veckokort och flytta hemifrån kort. ...