torsdag 4 oktober 2018

8 veckor och flyttdags

Då var dagen inne som jag inte väntat på.
Helga gänget skulle flytta idag så idag blir det både veckokort och flytta hemifrån kort.



Vilma!

Teddy!

Nelly!

Tyra!


Ett fantastiska fyran gäng. Kommer sakna dem så mycket!
Medan jag snodde rundor och "svor" över hussen som inte komma från jobbet
så tog gänget tillfället i akt att först busa loss som bara den precis som om det kände på sig nu gäller det.
Sen slocknade delar av dem.
Vilma samlar krafter inför hemresan.
Tyra visar tjocka magen.

Teddy är nyfiken på vad som finns i goodiebagsen

och Nelly myser med JoJo.

Tiden går som alltid för fort snart kom Tyras matte och husse!
Tyra ska bli en Perstorps böna!
Varmt lycka till med sötnosen!

Sen var det Nelly`s tur att flytta till Malmö.
Varmt lycka till med godingen!

Sen var det Vilmas tur som ska åka många timmar i bil innan hon
är hemma i Väse!
Lycka till med den  blivande championen ;)

och sist men inte minst var det ljuvliga Teddys tur 
att bli Skanör bo.
Lycka till med pralinen!

 Hur tung i hjärtat det än känns när de små flyttar så är jag så glad att just NI fina valpköpare fann oss!
Vet i mitt hjärta hur underbart de små kommer få det hos just ER!
TACK!!


1 kommentar:

  1. Jag är här bara för att vittna och ge andra en chans att vara lycklig. Detta är en mycket lycklig dag i mitt liv tack vare den hjälp som Dr. .nosakhare har gett mig för att hjälpa mig att återhämta min ex-man med hans stavning av kärlek och magi. KONTAKT
    -E-post- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Whats-app: +2349083639501
    All typ av problemlösning av astrologi?
    Skilsmässa problemlösning?
    vill du ha ditt ex tillbaka?
    vill du ha en kärleksförtrollning för en ny älskare?
    Barnlös problemlösning?
    lösningen på sjukdomar och kroppssjukdomar

    SvaraRadera

8 veckor och flyttdags

Då var dagen inne som jag inte väntat på. Helga gänget skulle flytta idag så idag blir det både veckokort och flytta hemifrån kort. ...