fredag 28 september 2018

7 veckor + 1 dag

Idag har jag semester och det är så mysigt att bara vara hemma och hänga med valpar och stora hundar.
Det är full rulle på dem och helt omöjligt att fotografera dem då de inte är stilla en sekund. Köpte en liten kong till dem igår som jag la godis i. Som de har jagat rundor med den. Sprungit ut och in på altanen och tunneln är superkul och 
utforska de eu pallar som finns kvar där sen i somras. Det klättras och kryps i dem.
När de fått busa av sig ett bra tag tänkte jag att nu ska jag ta vecko foto och ja det gick ganska bra trots att jag var ensam.
Vägda och avmaskade har de också blivit.

Vilma
Vikt 2888 g

Teddy
vikt 3150 g



Nelly 
vikt 3070 g



Tyra
Vikt 2420 g

och så här trötta blev vi sen!


Jag har börjat ge dem fodret torrt och det gillas mycket.
De har stor aptit och det tar inte många sekunder att tömma skålen.
Härlig helg på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 veckor och flyttdags

Då var dagen inne som jag inte väntat på. Helga gänget skulle flytta idag så idag blir det både veckokort och flytta hemifrån kort. ...