måndag 10 september 2018

nya intryck

Igår kväll så fick jag för mig att nu bygger vi ut hagen lite. Brukar ta bort fåtöljen men gänget gillade att gömma sig under den så den får stå kvar så länge.

Mio var självklart med och övervakade det hela.
Valpisarna gillade att få större yta och började snabbt utforska allt det nya.

Ingen som tyckte det var läskigt alls.
Utan bara spännande.

Älskar valpmagar <3


Mio inte sen att ta chansen för lite tvätt.

Är jag söt eller ?

Jag ger dem en nyhet åt gången. Sak intresset ökar ju efter hand och ikväll var det dags för nästa nyhet. Nya leksaker.
Bilderna är tagna precis efter de är insatta.
Så ni kan se deras reaktioner.
Ville/Teddy föll för hängande skallran, den tog han i besittning direkt.

Hm vad är det här?

allt ska utforskas

ibland går det upp och ibland går det ner


hej är du min nya rumskompis?

allt testas

självklart under Mio`s översyn.
Ännu vill hon inte ha in speciellt JoJo till de små.
Jag tog ner grinden in igår men det gillade Mio inte. Hon la sig i dörrhållet
för att hålla JoJo ute(som så gärna vill in). Eftersom det ska vara tryggt och gå i Mio`s takt så satte jag tillbaka grinden. Den står helt öppen men Mio vill ha det så.
Mitt motto är ju trygg mamma ger trygga valpar.

Jag blev så sugen på att sova i min egen säng att jag
flyttade ut ur valprummet . Mio var lite undrande men hon följde med mig till
sovrummet låg lite hos mig och sen gick hon ner till de små.
Tror hon gått lite fram och tillbaka under natten.
Någon som var glad att få tillbaka matte i sängen var JoJo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 veckor och flyttdags

Då var dagen inne som jag inte väntat på. Helga gänget skulle flytta idag så idag blir det både veckokort och flytta hemifrån kort. ...