lördag 18 augusti 2018

lördag 18 aug

Igår hade Vilma lite magknip så jag lät henne ligga innanför min tröja
upp vid halsen sen gungade jag henne som en lite baby med knip.
Det tog inte lång stund innan hon kom till ro. Sen lät jag henne sova vidare där en stund Så mysigt. 


Jag försöker ju pilla så lite som möjligt med de små.
Sitter och klappar dem över ryggen och snusar den goda valpdoften
men lyfter bara upp dem vid vägning.
Mio ska få ro med sina små.

Nu börjar man längta efter att de ska öppna ögonen.

Blir sådan personligheter då.

Men man ska kanske passa på att njuta av lugnet lite till ;)

Som ni märker allt är bara bra.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 veckor och flyttdags

Då var dagen inne som jag inte väntat på. Helga gänget skulle flytta idag så idag blir det både veckokort och flytta hemifrån kort. ...