tisdag 7 augusti 2018

inget

Var på väg att totalvägra skriva fler inlägg innan de var födda.
Precis som Mio totalvägrar klämma ut några valpar.
Men om jag nu blogga kanske hon föder?
Varit lite kinkig i maten så den är uppdelad på tre gånger sen skämmer jag bort henne med lite blötfoder i. Tar ut henne på promenad och hon studsar fram som en valp men man märker tydligt att orken inte finns där men glädjen .
Vi lunkar på i hennes takt och inga längre rundor.
Det vi gör mest är att 
VÄNTA!!
känns som när jag väntade mitt första barn och gick över tiden.
Många som hörde av sig och undrade men inte kom där någon bebis för det =)
Nu hoppas jag att nästa inlägg består av även valpar på bilderna.
Vet ju ni är flera som väntar och längtar precis som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 veckor och flyttdags

Då var dagen inne som jag inte väntat på. Helga gänget skulle flytta idag så idag blir det både veckokort och flytta hemifrån kort. ...